Zwiększenie o 20% ilości obsługiwanych zgłoszeń dzięki wdrożeniu systemu LegallyCRM w Kancelarii odszkodowawczej FrankHelp.pl

Kancelaria Odszkodowawcza FrankHelp jest jedną z największych kancelarii prawnych zajmujących się sprawami frankowymi (unieważnianie umów o kredyt frankowy, odfrankowienie umowy). Z ofertą firmy można zapoznać się na stronie www.FrankHelp.pl. Klientami kancelarii są przede wszystkim osoby fizyczne posiadające kredyt indeksowany w walucie obcej, przede wszystkim we franku szwajcarskim

Problem Klienta

Przed wdrożeniem systemu CRM zarządzania pracą zespołu, kancelaria mierzyła się z problemami powszechnymi w branży prawnej i odszkodowawczej, takimi jak:

  • brak scentralizowanej bazy klientów i zgłoszeń zainteresowanych usługami w jednym miejscu z dostępem w chmurze
  • przechowywanie dokumentów klienckich lokalnie, co utrudniało wykonywanie bieżących zadań
  • brak scentralizowanego kalendarza zadań pracowników, współpracowników, prawników
  • brak scentralizowanych narzędzi marketingowych służących masowej komunikacji z klientami

Rozwiązanie problemów

Kancelaria FrankHelp.pl notując wzrost ilości zleconych spraw, zdecydowała się na wdrożenie nowoczesnego systemu CRM, dostępnego z przeglądarki. System w założeniu osób zarządzających kancelarią miał wyeliminować m.in. powyższe problemy i bieżące trudności związane z przesyłem informacji.

Analiza ofert konkurencyjnych systemów CRM dla kancelarii prawnych wyłoniła, iż to rozwiązanie 4B Systems – LegallyCRM, zasługuje na wdrożenie w kancelarii

Dzięki wdrożeniu systemu CRM, Kancelaria FrankHelp zyskała:

  • wielostanowiskowe (brak limitu użytkowników) narzędzie CRM, dostępne z poziomu przeglądarki, chronione autoryzowanym dostępem
  • scentralizowaną bazę wszystkich zgłoszeń i klientów, wraz z repozytorium dokumentów klienckich, do który dostęp mają wyłącznie osoby upoważnione – prawnicy zajmujący się obsługą prawną problemu klienta
  • wielofunkcyjny moduł zadań i przypomnień, pozwalający na organizację zadań, kontrolę ich wykonania i przypominania o ich wykonaniu użytkownikom odpowiedzialnym

Wdrożenie miało miejsce w 2019 r. Od tego czasu Kancelaria FrankHelp zajęła pozycję jednego z liderów rynku dochodzenia roszczeń od banków z tytułu nieważnych umów frankowych.

Mariusz Powałka, wiceprezes zarządu: „System LegallyCRM znacznie usprawnił pracę w naszej kancelarii. Długo zastanawialiśmy się nad wdrożeniem systemu, który nie tylko zapewniłby wysoką kulturę pracy w organizacji, ale i zabezpieczył wrażliwe dane naszych Klientów, co było naszym głównym priorytetem. Po blisko 3 latach pracy w systemie, zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Dzięki LegallyCRM zwiększyliśmy o 20% ilość obsługiwanych zgłoszeń od potencjalnych klientów na pojedynczego konsultanta.”

Bieżący rozwój i modyfikacje systemu na potrzeby Kancelarii FrankHelp

Ze względu na ciągły rozwój Kancelarii FrankHelp, wzrosły potrzeby zespołu obsługi oraz pojawiły się nowe procesy jakie miałby realizować system CRM. Kancelaria FrankHelp stale zleca modernizacje systemu oraz zamawia nowe funkcjonalności podnoszące poziom obsługi spraw. Istotnym elementem systemu są również narzędzia marketingowe służące masowej komunikacji z potencjalnymi klientami - dzięki wykorzystaniu integracji API z takimi podmiotami jak Mailgun.com czy SMSapi.pl.

Bezpieczeństwo

W rynku prawnym niezmiernie ważne jest również przechowywanie danych osobowych naszych klientów. System CRM Kancelarii FrankHelp został wdrożony na serwerze kancelarii. Do danych mają dostęp wyłącznie uprawnione osoby. Kancelaria FrankHelp zachowuje niezależność wobec dostawy oprogramowania, jednocześnie ponosząc minimalne koszty obsługi bieżącej licencji (abonament miesięczny).

Autor
  • img
    Katarzyna Neczaj
    Redaktor SalesWizard.pl, specjalistka produktów CRM - LegallyCRM.pl, SolarCRM.pl, MLMseed.pl i SalesWizard.pl