Zarządzaj swoją kancelarią z LegallyCRM Wykorzystaj LegallyCRM do zarządzania swoją kancelarią – raportuj czasy pracy, kontroluj należności, zarządzaj leadami, umowami i sprawami, kontroluj terminy ważności pełnomocnictw i płatności, generuj wzorce pism. Te i wiele innych funkcji w jednym rozwiązaniu!
Umów się na prezentacjęLegallyCRM oferuje przeszło 20 funkcjonalności. Ta liczba stale rośnie.
System LegallyCRM umożliwia pracę zdalną Twojej kancelarii. Wszystkie dokumenty, zadania, sprawy, znajdziesz w systemie.
Moduł wszystkich kontaktów obsługiwanych przez kancelarię. Zapytania jakie wpływają do kancelarii znajdują się w jednym zbiorczym module.
Zawieraj umowy z Klientami, kontroluj proces zawarcia umowy, ustalaj płatności.
Teczki spraw prowadzone przez kancelarie. Umożliwia szybkie przesortowanie spraw pod względem wielu kryteriów.
Kontroluj pocztę niezadekretowaną, przychodzącą i wychodzącą, przypisuj ją do Umów, Spraw i Klientów.
Komunikuj się z Klientami i innymi użytkownikami systemu dzięki wiadomościom e-mail i SMS.
Mierz czas pracy w systemie – deklaratywnie i faktycznie (stoper). Rozliczaj Klientów na podstawie wypracowanych godzin.
Kontroluj należności na rzecz kancelarii oraz terminy płatności faktur.
Wszystkie pełnomocnictwa w jednym miejscu. Pełne zestawienie pełnomocnictw aktywnych i nieaktywnych. Aby zakres odpowiedzialności kancelarii był znany.
Wszystkie umowy kancelarii (media, telefony, najem, leasingi) w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty kancelarii (sądy, komornicy, urzędy) w jednym miejscu.
Gdy prowadzisz kancelarię odszkodowawczą lub windykacyjną rozliczaj sieć sprzedaży handlowej przez system.
Wszystkie ważne wydarzenia w jednym miejscu. Synchronizuj swój kalendarz z Kalendarzem Google.
Twórz uprawnienia użytkowników systemu wedle przypisanych ról.
Generuj wzorce pism z tzw. „szort kodów”. Nie powtarzaj tych samych pism skoro możesz je wygenerować – wezwania do zapłaty, umowy, pozwy, pisma, koperty.
Wszystkie hasła do ważnych prawniczych programów w jednym miejscu. Nadawaj dostęp tylko niektórym użytkownikom.
Jeżeli prowadzisz kancelarię odszkodowawczą lub windykacyjną i pozyskujesz Klientów przez sieć poleceń – rejestruj Agentów w systemie.
Twórz oddziały, wydziały, sekcje w swojej kancelarii aby lepiej planować pracę.
Pozyskuj zapytania (leady) z Internetu dzięki sieci strony landing page i sieci handlowej agentów.
Zmieniaj język systemu. Możesz pracować po angielsku.
Jako administrator spersonalizuj szereg ustawień swojego systemu CRM – kolorystyka, wielkość elementów, logotypy, e-maile i smsy szablonowe.